Írni mindig jó

Írni mindig jó

Előkerültem

2016. április 18. - tialera

Hogy van, kedves T., drága Barátom...? Tudom, jó ideje noszogatott már az írásra, de én semmit sem reagáltam. Kérem, bocsássa meg nekem. Szükségem volt a hallgatásra, és voltaképpen ma is, most jobbára csak elmélkedem. Hogy miről...? Például amit egyszer régen mondott nekem, az újra meg újra az eszembe jut. Egyszer - mikor egy este épp az erkélyén borozgattunk -, megkérdezte tőlem, hogy mi jut eszembe erről a szóról: szabadság. És én azonnal, automatikusan rávágtam: magány. 

Sokszor gondolok erre mostanában, és azon tűnődöm, számomra a szabadság ellentéte miért nem a rabság, és miért a magány...? Maga olyan bölcs, kedves T., ugye, tudja a választ akkor is, ha én magam még nem...? És ugye, el is árulja majd nekem?

A régi barátsággal üdvözlöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://irnimindigjo.blog.hu/api/trackback/id/tr838641086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása